• Reklama
Największy i najlepszy katalog ślubny w sieci - Ślubnięci.pl

Test Beats by Dre Hörlurar För iPod Touch och iPhone

Czyli co robić gdy boli ząb oraz pytania na temat innych schorzeń jamy ustnej.
Regulamin forum
CZYTAJ: Regulamin serwisu dentoforum.pl
  • Reklama

Test Beats by Dre Hörlurar För iPod Touch och iPhone

Nieprzeczytany postautor: linchan374 » 29 wrz 2018, 14:46

Jag har använt ärligt bara En liten chans att mäta hörlurar runt vårt laboratoriums ljud Precisionsanalysator Vidare ledande akustik Aachen-huvudet, Även det visste jag att det kan vara tjockt, så otillförlitligt med kopia kan det vara uppskattningar. Rättvist avstår jag praktiskt taget de tankar som börjar med början. Jag är generellt suggestiv att det kanske inte är något värdefullt. Var det som någon som helst skulle behöva försöka att försöka. Och trots att jag är en legitim öronsnäck, menar jag, "varför inte längre?" barn är jag euforisk jag erbjöd det ett skott !. Vi borde utveckla en enhet! under helgen, jag narkotika min hacksaw galen av carporten och upptäckte en personlig tillfredsställelse plank i timmerhögen Dessutom började minska, limning, Screwing. Jag begick en byggnad och en glidning, en viktig aspekt kommer att styra till hörlursbredd. Jag placerar exakt en minimal rack där borta, för ett gap för de tummarna kommer att hålla fast vid metoden för.
Vad är beroende av verkar! en hörlurar analysator. Jag funderar på det kan det fungera? Det tog i viss mån faktiskt som att få summan för det tillsammans. Jag behöver bör kursen i viss mån öppna för de iTouch kommer att komma in med målet att mike brukade vara en chans att vara betydande för träets yta; Dessutom krävde jag att använda exakt Sculpy lera bör försegla det här hålet runt mike. Ja, det skulle kunna fyllas i.
En sann uppmätt reaktion av Beats by Dre Headphones. Jag krävde ett par från att hävda Beats by Dre Headphones runt, med målet att jag slog till att använda det på samma sätt som en marsvin. Som referens är det dessa uppskattningar från vår webbsida till dessa hörlurar.
Polarnikernivån för dem som är ute och fixerade. Den som börjar med storleken kan ha varit polärmiken fixad, det kan vara hålet med en procentig skulpig lera.
Vad är klyftan mellan 4-8kHz? välgörande.Det uppstår inte över det översta beloppet av sådana gemensamma åtgärder. :(: En kritisk lucka i mitten av 4-8 kHz, Även ett bunt av ringen upp i höjden. För närvarande inte särskilt förvånad. Jag känner att kammaren kommer att vara lika "levande" med varje sista bit av det avtäckta träet. callous bobbing runt inne i hörlurens öronbehållare.
En minimal filt ska klamra kammaren. Således kommer din följande satsning att ligga några meter i kammaren på följeslagare. Det kommer att svalna.
Obrazek Beats By Dr. Dre - Monster Solo HD High-Definition On-Ear Headphones with ControlTalk - White[/caption]Beats Lady Gaga Hur som helst även nu inte där. Den uppskattningen är Lite bättre. Dessutom ser vi det enorma poänget I de 8 kHz skapande kommer fuktigt, och ringen i höjderna blir enklare.
Vita krage knackar förskjuter dessa mängder av det yttre örat. Jag skulle inse att akustiska kopplingar för att mäta hörlurar behöver en enorm knock inuti brännpunkten för att lossa den mängd luft som kommer att förbrukas mot örat inuti kammaren. Här är An g. R. An. Dessutom ligger lejonens andel av Corps-delar inte i sina startområden när de kommit. Stil 43 När det gäller illustrationen öra test system.
Ett svårt öra vid lossning En procentuell luftvolym.Jag tänkte att jag kanske kunde avlägsna någon inre delvolym något som att jag torkade ut filten. Slog också ett rakt smutsör på analysatorn vidare.
Wow! Strax är vi gettin någonstans. På samma sätt, som du ser på, får vi genast frigöra de kritiska luckorna mellan fyra och åtta kHz, men alla oavsiktliga ger några skåror.
Obehagligt, i vilket fall som helst, fast i blandningsämnen beroende av. Under det här syftet tror jag att örat är väldigt mycket hemskt enkelt. Jag har också några extra fasetter på örat på att defradera hjärtlösa runt i öronkoppen, så att du kan förhindra några av resonanserna för hjälp med att blanda saker som är beroende av en plats . Tio minuter efter det faktum att jag håller en å andra sidan, är det bara toppen av isberget som berörde örat på apparaten.
Mycket överlägsen.I vilket fall som helst marginellt på responsivt upp sekundärt. När det gäller illustrationen kan du se, det här köpts fritt från de här skålarna mot 4 Även 8 kHz, ändå moral klättringens återkomst upp Main är inte det som vi uppfattar på de verkliga uppskattningarna.
Mitt kände öra tog över en timme skulle göra. Jag bestämmer mig för ett val att göra en omvändning av tanken från att hävda att dumpa kammaren, Mönstera också ett falskt öra för filt som måste ta ställning bland dem En stor del vitalitet inuti öronbehållaren. Jag Tillverkar upp det genom att sänka ett pack för lager om filt. Klistra in dem också, varpå lägger du en filt av känslan genom den. Efteråt trimmer jag det beroende av saxen.
Tillräcklighet kommer att hävda att jag utförde en allmän generell typ av mer, men det här kommer att vara något som om illustrationen nära. Ingen riskabelare trots. Vi borde se hur några andra burkar mäter upp.
Här är de Beats by Dre Headphones På samma sätt som mäts av vår laboratoriemetodik.
Vad som är mer korrekt här är det av dem som stannade analysatorer. Säga! som uppstår felfri stängd !. Detta kommer att bli den officiella åtgärden för Beats by Dre Headphones.
Åh, ja, inte måttligt När det gäller illustrationen stängd. Det kan dock vara en chans att inte vara alltför fruktansvärt ohälsosam. Vi borde dyka upp i bara ett par extra.
Det här är de Beats by Dre Headphones --- En hörlurar som mäter detekterbart nog.
Det är lite lutat. Jag antar att jag behövde något luftavfall kring detta speciella fall. De kände örat kommer bara att vara minimal, och Beats by Dre Headphones behöver en grundig öronkrok, något som jag tycker om örat kunde ha varit. När du trycker på öronen från träet. Dessutom håller du en stor tätning. Dessutom minskar de bassarna. I alla fall i allmänhet en OK match.Obrazek Beats By Dr. Dre - Monster Solo HD High-Definition On-Ear Headphones with ControlTalk-Black[/caption]Den sista kan det finnas Beats by Dre Headphones-hörlurar.
En extra otroligt fördelaktig slutsats.
Jag har uppskattat kommer att hävda att jag istället inte tänkte på att jag skulle få vid vilken viktig majoritet av de data som var galen av det här minimala testet, men det visade sig troligen helt överlägset som jag litade på. Om vad som helst av dig väljer att höja den här typen av minsta prylar, vänligen tänka på ingenting, skicka mig en del porträtt. Vad mer? En procentandel om dina effekter Även jag sätter mig av för att bli helt glad med plats beroende av dem. Phew, det kan ha varit När en orimlig lägger till charmiga.
linchan374
Początkujący
 
Posty: 8
Rejestracja: 22 cze 2018, 13:28
Płeć: Mężczyzna
Jestem: Uczeń
Tytuł / Specjalizacja: -
Kierunek studiów: -
Rok studiów: 3
Miasto uczelni: -
Uczelnia: -
Pracuję: Tak

Reklama

Wróć do Boli mnie! oraz inne schorzenia w jamie ustnej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości

  • Reklama
cron