• Reklama
Największy i najlepszy katalog ślubny w sieci - Ślubnięci.pl

Jak długo można brać ketonal po wyrwaniu ósemki?

Pytania o najróżniejsze zabiegi.
Regulamin forum
CZYTAJ: Regulamin serwisu dentoforum.pl
  • Reklama

Jak długo można brać ketonal po wyrwaniu ósemki?

Nieprzeczytany postautor: berni » 04 wrz 2014, 21:28

Witam
25 sierpnia miałam usuwaną prawą dolną ósemkę, która rosła prosto ale częściowo była w dziąsle. Pani chirurg musiała odsunąć to dziąsło więc piłowała tym urządzeniem, którym się leczy zęby. Nie chciałam na to patrzeć więc cały czas miałam zamknięte oczy. Po jakimś czasie ząb wyszedł w całości. Miałam założone 4 szwy. Dostałam antybiotyk, osłonę i ketonal 50. Po zabiegu gdy znieczulenie pusciło zazyłam ketonal. Miałam go brac 3x dziennie. Brałam go co 7 godz. bo dłuzej nie wytrzymywałam bólu. Byłam spuchnieta i miałam siniaka na policzku i pod szczęką.
Wszystko byloby ok ale nadal odczuwam ból. 2 wrzesnia byłam ściągnąć szwy i pani doktor powiedziała, ze ładnie się goi.
Dziś jest 10 dzień i ciągle biorę ten ketonal z tym, że przerwy są co 10-12-14godz.
Zastanawiam się czy to jest ból od tej rany czy od innych zębów. Bół promieniuje mi do dolnej 6 i 3 oraz górnej 3,4 i 6. Miejsce po ósemce raczej nie boli. Sama juz nie wiem bo jak dotykam językiem któregoś zęba po prawej stronie to mnie bolą.
Mam zdjęcie panoramiczne na którym widać nieszczelną pląbę w trójce i chcę ją wyleczyć jak tylko wszystko się zagoi. Na górnej 6 mam przy dziąsle taki dziwny nalot (kamień?) czy to może boleć?
Trochę czuje też takie rwanie w szczęce, no i jeszcze jest przy dotyku ręką tkliwa.
Czy mogę nadal brać ten ketonal? Bo już zaczynam się matrwić, ze to tak długo trwa.
berni
Początkujący
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 wrz 2014, 20:57
Płeć: Kobieta
Jestem: Pacjent
Tytuł / Specjalizacja: -
Kierunek studiów: -
Rok studiów: -
Miasto uczelni: -
Uczelnia: -
Pracuję: Tak

Reklama

Odp.: Jak długo można brać ketonal po wyrwaniu ósemki?

Nieprzeczytany postautor: Roberto » 03 paź 2014, 08:06

Już minął czas od Twojego pytania, więc na pewno coś się zmieniło. Czy ból minął? Ketonal jest silnym lekiem, więc długo nie można go brac, zwłaszcza, że organizm się przyzwyczaja i przestaje reagować. Mogłaś się skonsultować ze swoim lekarzem w tej sprawie, samemu lepiej n ie podejmować żadncyh decyzji, jeśli chodzi o zdrowie.
Awatar użytkownika
Roberto
Weteran
 
Posty: 162
Rejestracja: 18 mar 2014, 14:51
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
Jestem: Pacjent
Tytuł / Specjalizacja: -
Kierunek studiów: Studia ukończone
Rok studiów: -
Miasto uczelni: -
Uczelnia: -
Pracuję: Tak


Wróć do Chirurgia, paradontologia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

  • Reklama