• Reklama
Największy i najlepszy katalog ślubny w sieci - Ślubnięci.pl

De laserpen met de Chinese batterij

Aparaty stałe, ruchome.
Regulamin forum
CZYTAJ: Regulamin serwisu dentoforum.pl
  • Reklama

De laserpen met de Chinese batterij

Nieprzeczytany postautor: laserkopen » 23 lis 2017, 11:55

Welke rotatie ik ook gebruikte, ik kon de laserpen (www.laserkopen.com) niet op en neer of naar rechts en links laten gaan? Weet je wat, ik heb genoeg gezien dat ik weet dat velen van jullie dit ding nog steeds gaan kopen. Je kunt de prijs echt niet verslaan, wees gewoon bereid om het te gebruiken om met je kat te spelen !!!!! Mijn voorgenomen gebruik van de blauwe laserpen is voor astronomie. De batterij die ik met het apparaat kreeg, was echter niet goed en duurde maar heel kort. Na enige inspectie is het verschil in de verbinding tussen de drukknop en de draadantenne enigszins afwijkend dat de kleine Chinese batterij de laatste niet zou opnemen. Ik heb deze sucker op het pistool gemonteerd en geprobeerd het te zien.
Klantenservice was A +. Ik kijk er naar uit om de laserpen op mijn M-4 te bevestigen voor de jacht. Ik kan later nog een andere bestellen om een ​​geweer op te zetten dat ik heb. Deze (en de mijne) zijn Klasse IIIR, die schadelijk kan zijn voor het oog, zelfs wanneer deze wordt gereflecteerd vanaf een glanzend oppervlak. Behoorlijk waardeloos, maar voor de prijs die ik ermee had kunnen leven ... totdat het gewoon stopte met werken. Er zat een nieuwe batterij in, dus dat was niet het probleem. Niet de moeite waard om terug te komen. Ik had een probleem met de eerste die werd verzonden. Hij kan niet worden ingeschakeld, zelfs niet met nieuwe batterijen. Ik stuurde het terug en ontving de vervanging heel snel. Ik vind het leuk dat er een paar opties zijn om hem te monteren en uiteindelijk op de rail worden gebruikt. Ik raad aan er een paar te kopen samen met deze aankoop. Ik moedig deze aankoop ten zeerste aan voor zijn prijs en kwaliteit, maar neem mijn advies en koop er een paar batterijen mee. Dat begrijp ik en het was geen groot probleem voor mij omdat ik batterijen en een oplader heb. Cindy bij de klantenservice bood me een korting van 8% die ik kreeg.
Hier is een laserpen 5000mW: http://www.laserkopen.com/c-40_77_79-p-9775.html
Op 25 meter is één klik gelijk aan ongeveer een inch. En wanneer u teruggaat naar het aanpassen van de verticaal, zou u kunnen merken dat wanneer u de schroef verdraait om de stip op te tillen, deze voor de eerste klik of twee in feite zakt voordat u hem opheft. Verscheidene schoten later zal het trefpunt 2 of 3 inches naar 25 yards zijn bewogen. Dus dit is prima om te spelen op korte afstand, maar niet voor serieuze schietdoelen. Misschien heb ik net een slechte gekregen. Bij schemering / zonsopgang of binnen kunt u de hele straal van de 5000 mW laser zien, niet alleen de stip. Buiten kun je het 100 meter verderop in het zonlicht zien! Uitgangsvermogen: 1) de focus is niet precies. Op 25 meter, de plek is meer dan een centimeter in diameter. Op 100 meter is het een onscherpte die behoorlijk goed een papieren doelwit vult. 2) de aanpassingen zijn erg grof en erg slordig.
De laserpen heeft een verrassend bereik en is gemakkelijk te zien. Ik leg mijn geweer opzij en leer schiet te richten op een 9 mm, ik doe het niet goed en besloot dat een puntlaser me misschien zou helpen beter te focussen. Het lijkt duurzaam, omdat ik het meerdere keren heb toegevoegd en verwijderd en zelfs past in mijn geval terwijl ik er nog aan vast zit. De stip was heel gemakkelijk te zien en maakte focussen een fluitje van een cent. Het is eenvoudig te monteren en wordt geleverd met alle benodigde onderdelen. Het heeft ook een plek waar u de wind en hoogte kunt aanpassen om ervoor te zorgen dat u een goed zicht heeft. De gebruikte cross-hair-methode verhoogde het percentage hits en richtsnelheid. Het is gemaakt van duurzame aluminiumlegering en bedekt met een antireflectielaag. Het is gemakkelijk te bevestigen en te gebruiken met antivibratie en is mistbestendig en schokbestendig.
Ik kan niet wachten om het bereik te bereiken en te spelen. Het product wordt geleverd met alles zoals vermeld en weergegeven in de afbeelding. Het paste niet goed op mijn pistool, omdat het gebogen gedeelte van de trekkerbescherming het zicht niet helemaal op de rail liet zitten, dus ongeveer 2 cm voorbij het einde van het pistool. Ik zal updaten wanneer ik dit heb gedaan. Er waren geen instructies of indicatoren voor de installatie van de batterij, dus het was vallen en opstaan. Zodra ik het had geïnstalleerd was het super eenvoudig te monteren en aan te zetten op de schuif van de schakelaar. Met alle veiligheidsmaatregelen heb ik het getest op mijn 9 mm in mijn huis.
Gelovend dat het materiaal goedkoop zou zijn, verrassend voelt de 50mW groene laserpen (http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9655.html) erg stevig aan. Een ander saai nadeel is dat het in- en uitschakelen niet ambidexter is. Je moet hem naar links duwen om de laser te draaien. Hoewel dit vrij gek is, heb ik niet geprobeerd het uit elkaar te halen om te zien of dat uitwisselbaar is. Niettemin, ik betwijfel ten zeerste dat het uitwisselbaar is. Ik gebruik dit als een back-up voor mijn M4, het zit bovenop mijn rode stip en blokkeert het beeld niet vanwege het lage profiel, ik hou echt van de aan-uitschakelaar. Ik wou dat mijn red dot zoiets had als dit. super makkelijk om te werken, zelfs in het donker Ik heb niet veel rondes geplaatst om te zien of het nul vasthoudt de stelschroeven zijn echt los op de mijne ik zou aannemen dat een draadslot het echt gemakkelijk zou repareren tho ik zal er uiteindelijk een kopen voor mijn pistool. Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt met mijn 9 mm Jericho pistool. Op mijn pistool, het monteert naar de bodem. Ik vind dat leuk omdat het me nog steeds toegang tot mijn bezienswaardigheden geeft.
laserkopen
Początkujący
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2017, 11:45
Płeć: Mężczyzna
Jestem: Student
Tytuł / Specjalizacja: laserpen
Kierunek studiów: laserkopen
Rok studiów: 4
Miasto uczelni: Amsterdam
Uczelnia: Laserpen kopen
Pracuję: Tak

Reklama

Wróć do Ortodoncja

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

  • Reklama